Ont i lilla magen.


Gosch, Jag är verkligen propp mätt än. Fick jätte god mat hemma hos Mami. Det var nån slags tacos kycklinggryta. Svårt att förklara med mega gott vare iallafall. Mormor & Morfar var även där. Det var en överraskning. Visste nämligen inte att dem skulle komma så det var kul att se dem igen. Fick även ett påskägg utav Pappa med trisslotter i. Jag och min bror fick varsitt. Men jag vann på bägge mina lotter och Sebastian vann inte på nån. Haha, det var ett bra påskägg (;



Nu är jag hemma själv. Hunny är och dricker öl med en polare så får vara hemma ikväll själv. Men lite skönt, för jag är jätte trött och funderar på att krypa ner i säng snart och sova. Låter väldigt skönt iaf. Nu ska jag ta och göra mig ett stort glas med isvatten sen duscha. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0