Middag.


Lite små trött efter igår. När jag kom hem från jobbet gjorde jag i ordning mig snabbt sen cyklade jag till Mariella och mötte upp henne och Sara för att sedan åka på förfest hos Linus " linkan " Jonsson. Roligaste förfesten på mkt mkt länge. Speciellt i slutet när det var brääät tävling mellan Jacob och chilen eller vad han nu hette, Haha. Sen blev det kronan. Men kunde lika gärna stannat på förfesten kände jag. 1000 gånger roligare där än på kronan. Fast kan bero på att jag var nykter som det var rätt tråkigt d; Knö,putt,knö,putt, Ilska typ.

Mår bra idag iallafall, Hunnit med att tvätta lite & om en halvtimme skall vi till Mamma och käka middag. Känns skönt att slippa tänka på den fronten idag, Hoppas på ett påskägg med med massa choklad.
Puss.

Kommentarer
Postat av: bea

haha röska ok ^^

jaaa dom gjorde ju de :D de va ju självklart dom skulle vinna ;D aa tårta hade inte vart fel. & inte färjestad pizza som fanns i säffle;D hähä

2009-04-12 @ 20:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0