Majblomma.


Kom hem för en stund sedan från passet. Riktigt jobbigt , iallafall när vi skulle åka "skidor" uch. Då märkte man att man har inte så mycket muskler i bena. Så det får det bli ändring på. När jag kom hem och satt och käkade ett knäckebröd så plingade det på dörren. Va tre små tjejor som ville sälja majblommor & jag kunde inte bara tacka Nej till dem så köpte mig en. Nångång skall väl bli den första (:



Har lite beslut ångest sådär över Lördagen. Det är en händelserik lördag.
Kronan , olins i skara och casa. Lutar åt kronan eftersom det är så bekvämt att bara gå hem. Men får se. Maskinen kommer ju till olins och det hade inte vart fel att se. Så vad tycker ni ? Vilket skall jag välja.

Nu blir det dusch.

Kommentarer
Postat av: Emma Damm

tack så hjärtligt! :-) Ha en fin kväll!

2009-04-21 @ 20:10:09
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: Emma Damm

Det är inte jag på kortet btw, det är min syster ;-)

2009-04-21 @ 20:11:01
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0