House by the creek.


Min dag började med en god frukost. Ägg, Brämhults juice, och makrillsmacka. Frukost är nog det goaste målet på dagen. Ibland kan jag ligga på kvällen och länkta tills det blir morgon igen. Bara för att få äta frukost! Men anyway. Sen duchade jag & nu blir det inte ett hav i duschen längre. Sen tänkte jag lägga ut en annons på Blocket. Men det kostar ju pengar? Jäkla skit. Så får vänta tills Hun' kommer hem och se hur det blir men den saken.
Min Fredag kommer bli lugn. Kolla hockey kanske, kolla Talang, käka Ben&Jerry & sen sova. För i morgon är det jobb , 7-13:30. Kul, att gå upp klockan 6 på en Lördag. uhää,


NomNom. Den borde alla testa, übergod.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0