Finely.


Äntligen klart. Nu ska vi verkligen flytta! Dom som kollade igår ville ha Lägenheten dirket & Tack för det :)
så vi slipper 1 månads uppsägning iallafall. Bättre än 3. Så nu är det bara lite kontrakt och annat som skall grejas sen är allt absolut klart. wunderful!

Idag har jag inte gjort så mycket för övrigt. Vart och fått påbörjat en ny kurs sen ett ärende på Apoteket och snart kommer Babe hem då ska vi åka till hans föräldrar sen blir det Body Toning pass ikväll. Jag länktar! Jag behöver verkligen röra på mig och komma igång lite. Att träna 1 gång i veckan räcker inte. Men vart finns motivationen & min ork? Jag är sjukt trött i min kropp och svimfärdig jämt och ständigt. Kan bero på att mitt blodtryck är alldeles för lågt, men ehhh.
Överflödet ska bört!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0