1 april.


Ja, Herregud vad jag skall lura folk idag. Roligt värre! Mohaha, Jag är nog lite 5 åring i hövvet ibland. Men vad är inte roligare än att lura nån så den blir helt förstörd eller förskräckt. Sen sitter man och små fnissar inom bords som en liten unge. Mindre roligt att bli lurad själv ? Som när jag va mindre. Ringde alltid min Mormor och sa att hon hade skickat nått rolig på posten som låg i brevlådan. Glad som man blev sprang man ut , sen hörde man. April, april din dumma sill. Kul mormor, verkligen. Idag försöker hon än. Men jag går tyvärr inte på det idag. sorry!

Va ute och gick förut iaf. Underbart väder, älskar värmen av solen. Sen slängde jag i mig en Panpizza.
& nu väntar jag i stort sett på att klockan skall bli 15:00 så jag kan åka och jobba.

Ha en bra kväll :)

Kommentarer
Postat av: bea

haha aha va de därför^^ smart .

Jovisst var det roligt med gubben med tomtemask. men tyvärr Frida . APRIL APRIL. haha

2009-04-03 @ 07:23:48
URL: http://frualimovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0