uptd.


Idag var en sån där dag då jag va helt slut bara efter 10 minuter. Flåsade och trodde jag skulle trilla av cykeln när som helst. Ingen bra spinning dag helt enkelt. Men jag kämpade mig allt igenom passet ändå och va med på allt.
När jag kom hem blev de smootie & sen en låååång dusch. Så nu sitter man här igen , inget vettigt har jag att skriva heller ;S Alma skickade förut föresten. Frågade om jag ville va hundvakt nångång åt deras nya hund dom köpt :) Självklart! Kan behöva lite sällskap i min ensamhet på dagarna , Tills jobbet kallar igen. Som drar igång snart , förhoppningsvis. För snart går jag på väggarna om inte springer maraton. Hatar att va hemma.

Nu är almenackan fullbelagd två helger framöver.
Björn Rosenström den 15/11
Mustache den 22/11.

Nu blir de tv. så sov underbart , Puss.

Kommentarer
Postat av: bea

Va bra, trivs ni i lägenheten ? haha ja Frida det blir säkert jättegoooooooooooott! :D

2008-10-29 @ 12:35:41
Postat av: natalie [MD]

jasså? :P det visste jag inte, japp pernilla är det :)

2008-10-29 @ 14:28:18
URL: http://makingdifference.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0