Pump it ,


Hej ,
Börjat dagen med ett Pump pass kl 9 i 45 minuter. Rätt skönt att börja dagen rätt för en gångs skull. åh jäklar vad jag tog i idag , armarna bara skakade i slutet. Sen när jag kom hem , gjorde jag en tallrik gröt med banan & hallon på. Muma. Sen blev de vika tvätt , eftersom jag har tvätttid klockan 1, så all ny tvätt måste ju få plats. Men klockan är ju bara halv 11 nu , så vad ska jag göra ända fram till klockan 1 ? Så går nog och sover några hekto snart (:
Updt senare.




Idioter. De finns så jävla många idioter. Vad är de för fel på dagens samhälle , hur är dagens människor funtade ?
Ilska känner jag. Men man kan inte göra nåt , men man vill. Bränn ner hela jävla skiten. Men flytta den tredjedelen som är bra först. Jag är glad att jag är borta därifrån iaf. Idiot !

- Min kväll kunde ju vart bättre iaf. Men vart hos Pappa en sväng. Tjötat lite , och som alltid får jag med mig massa saker hem. denna gången massa kalkonkött +  2 citroner , haha. Men de är gott ! Nu blir de Idol igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0