I'm not Pop ,


Hej , Internet igång i lägenheten , skönt!
Börja med bloggandet lite igen då kanske ? Får se hur mkt jag orkar hålla igång , har aldrig nåt vettigt att skriva ändå.
Vet ju inte ens hur man får en snygg blogg , så den får se ut som den gör. orden passar som lego , Im not Pop.


-
Just nu så spelas Kevin Rudolf feat. Lil Wayne - Let It Rock för fullt i mina högtalare. Får göra de bästa av saken när man är hemma själv. Andreas är I nossebro med polarna och dricker några öl. så får tillbringa min kväll här helt enkelt , För på teven finns de väl inget att ha ? som vanligt. Efter jobbet idag , så blev de allum i Göteborg. Köpte 50års present till pappa. Dom som känner min pappa väl , vet att han har allt , då menar jag allt. så vad köper man ? De va ju inte de lättaste precis, men får hoppas han blir nöjd över de han får. men de blir han nog (: 50 år redan , phu. Jadu , men du är som 30 fortfarande.

Ye , blev lite skrivit idag. Men mer kommer , Promise!
sweet love , F.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0