Gotta be sombody.


Min rygg värker , De gör ont för varje andetag & steg jag tar. Va är de för fel ? Troligen en nerv som ligger i kläm eller muskelknut. Men Fuck , vilken smärta. Men nog om klagandet , Så länge huvudet är upp & fötterna ner ska man inte klaga (;

Idag har min kära mamma vart här. Hon skrev hela mitt CV , plus personligt brev. För jag är mega kass på de , plus att jag är alleles för lat för att skriva och komma på alla perfekta meningar. Så vilken tur att man har en underbar mamma <3 , som hjälper en med allt (: De blev riktigt bra , bättre än om jag hade gjorde de iaf. Efter de var klart så åkte vi till Nordpolen och åt lite lunch. Idag blev de Ost & skink paj med massa sallad och gott bröd. Mums , så GI kunde slänga sig i väggen ett tag.
Nu sitter jag här igen , ska snart köpa mig en krans och åka till min Farmor & Farfars grav idag. Saknaden är stor , tänk om man bara hade fått träffa dom lite mer än vad man fick. Men Jeje.
Annars blir min dag lugn , mkt lugn. Andreas ska till Götet och kolla hockey med carl. Frölunda- Luleå. Så låter grabbarna ha sin hockey kväll själva idag.  Så får ladda med film & en god fruktsallad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0