Captain morgan.


Igår va de först kalas hos Pappa. Väldigt trevligt :) Käka god mat och så. Sen vid 7 tiden kom de massa mer folk till Pappa. Ungefär 20 pers eller nåt stod utanför dörren och skulle sjunga för pappa. som inte var hemma då , för han hämtade mer mat. så jäkla typiskt , så dom fick göra om allt sen när han kom in genom dörren ist d; Sen va hela huset fult. Hur mkt folk som helst. Pappas kommentar " Frida , man ska inte ha så här många vänner " , Haha.

Sen vid 9 tiden åkte jag och andres hem för att åka till nästa ställe. Skulle nämligen till kronan.
Andreas åkte till Mattias. Och jag väntade på Natalie hemma som skulle göra mig sällskap (: Drack lite , snacka skit & hade kul med kameran som vanligt d; Väl inne på kronan blev vi haffade av Captain morgan. Känade mig lite som en kändis den kvällen. Blixtar över allt. Men med min vanliga tur , kommer säkert de mest fulaste & minst strålande kortet komma ut på hemsidan. unk! Min kväll va rolig , mkt dans och massa skratt. Bra kväll (:

Idag mår jag som förtjänat.
Nu ska jag krypa ner i soffan med Babe. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0