All I ever wanted.


Done. Då va mitt CV iväg skickat , hoppas hoppas dom nappar. Jag har ju erfarenheten iaf (: Nåt posetivt.
Men jag misslyckas alltid. speciellt när de gäller skriva CV , ohJesus vad dåligt de blev.
- Annars idag sen jag skrev sist så har jag klippt mamma som va och hälsade på en stund. Dammsugit , torkat golven , städat toaletten , vart i tvättstugan och slängt i tvätt , bytt säng kläder i sängen :) wonderful. Så nu luktar de underbart i hela lägenheten <3


Jag är vrååååålhungrig. Men ingen matlagning fören jag hämtar honey idag.
Idag blir de ;
Couscous med bönor , sallad , soltorkade tomater , fetaost , avokado.
Till  Gravad Lax. Med hemmagjord vitlöksås.
 Mumma.




Tvättstugan kallar , Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0