09:47


Hey. Idag har jag vart hos Tandläkaren , va där klockan 8. Perfekta tänder och inga hål , bara lite tandsten som alltid. wej!
Så nästa gång blir de om 1 år jag skall tid , dock så kostar de pengar då. så går gärna dit lite oftare så jag slipper betala nästa år ;O Efter tandis åkte jag hem till vara igen , åkte till Ica. Handlade lite , Gravad Lax Bla (: mums.
& Nu har jag precis käkat Gröt med banan & hallon på + smootie. Nyttiga nya jag.

Snart när jag samlat ork , Mod & Kraft så skall jag ringa och kolla nytt jobb. Som personligassistent i vårgårda. Sista dagen idag så måste verkligen ringa nu. Jag kan inte låta mitt liv passera på Berendsen hela livet. Nej , nej, nej - aldrig.
Varför är de så jobbigt att söka nytt jobb ? De är jobbigt att ringa , är man rädd för att säga fel eller att man skall låta helt jävla utveckling ? Man ska va glad att dom inte ser en iaf d; Yeeeeeeeeeeey.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0