You winter.


Klockan 8 kom hunden. Jag har sprungit , jag har skällt på henne och jag har lekt sönder mig i prinsip & kanske henne me. Men hundar blir väl aldrig trötta ? Jag har då inte märkt de iaf. Fast nu är hon faktis lugnt , Ligger under den öppna spisen och snoozar lite :) Så kanske också ska passa på att vila en stund. För idag är jag trött , mkt trött. Fast börjar dock piggna till lite nu. så ska kolla på Smallwill snart & blunda en stund.

Igår blev de ju ullared med Papi. Va där vid fyra ungefär , inte alls mycket folk. Ganska lagom , man kunde ju gå omkring med vagnen iaf & ingen som knödde på en. Fick köpt mig lite smått & gott. Julsaker bla. Julgranskulor , glitter , julstjärna , Juldukar & lite annat som hör till julen. och Julklappar , så nu har jag bara 1 julklapp kvar. skönt! Sen blev de även lite kläder till Babe & en skjorta till mig. & även lite annat smått , sånt som alltid tar slut :) Tandkräm , duchkräm osv. ah , ni fattar nog :)
va hemma vid 10 ungefär. Då va jag rätt slut. Somnade gott igår kväll iaf.
Om man skulle vila lite då kanske. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0