so sick of love songs.


Hej. Har precis kollar ännu ett avsnitt av One tree hill. Att man kan bli så förälskad i en serie , sjukt!
Snart blir de middag , stekt lax idag med potatis och sås. GI gör jag dock bara på veckorna och på helgerna äter jag lite mer onyttigt , I need that! Senare ikväll blir de Pump/puls pass i 70 minuter , Härligt. Idag är en sån dag som jag är full av energi , sprungit omkring hela morgonen och letat efter nånting att göra. Har inte lyckats , så får ta ut de ikväll helt enkelt :)

Igår var jag och andreas på kronan , 25. hans morbror va där och spelade så vi stod på gästlistan och kom in. Andreas Pappa och anders kom hit innan och drack lite innan vi gick dit. De va ju inte lika roligt som 18 , men de kunde man ju lisa ut innan. Bara massa fulla medelålds gubbar som flörtade med en. Haha ! Lite jobbiga faktis. Men hade rätt kul ändå faktis :) Bättre än att sitta hemma och pösa.
Men nu ska jag hjälpa andreas med maten.












Ha de underbart , Puss F.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0