Snow.


Ja, som alla kanske vet så är de snö ute. Jag gillar ny lagd snö , Jag älskar när de är vitt ute och man går omkring som en kärring för man är rädd att att halka omkull. Men sen när de är slask och annat äkligt som tex världens snöstorm då kan de lika gärna försvinna för gott. De är liksom mysigt med snö på nåt sett , Lite ljusare , lite mer jul av de hela. De som är mindre mysigt är att man bara hör massa Volvoraggare åka omkring i vara för att sladda. Jag har aldrig förstått mig på de där , fast man åkt med nångång när man va yngre.
Jeje , va precis på Ica iaf och köpte mig lite Godis & en cola. Blev lite godis idag , då menar jag lite. Ungefär 15 kronor gick de på när de va lösvikt också. De har ju aldrig hänt förut. Men måste trappa ner på de där , desutom har jag ont i magen om de va intressant att veta d; . Laddar inför Idol sen. Får ligga hemma och mysa för mig själv när andreas är med oscar och hjälper han med bilen. . Nu blir de tv. Puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0