Poker face.


Just nu sitter jag och lussnar på Lady Gaga med Poker face. Väldigt bra låt. Man blir glad & sprallig. Har precis gjort i ordning mig lite. Ska ju till Mustach ikväll på Casa. Men innan de ska jag till svärd som fyller 25 idag :) Dom har en överraskningsfest för han just nu. Så andreas är där , plus massa massa mer. Så ska dit snart , va där en stund. Sen köra till Nossebro vid nio tiden hoppas jag på , sen blir de Mustach. Så då ska jag börja på min första drink , eller så skiter jag i de idag & skrattar åt alla andra som knappt kan stå. Rätt skönt också at må toppen i morgon också. Men jag vet hur de blir , kan inte hålla mig i från de där när alla andra är på topp.



Nu är jag laddad för fest , Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0