Papi & Mami.


Arbetsintervjun gick galant idag. Vet ju inte vilka som går vidare , men de kändes OK iaf. Så jag håller tummarna stenhårt ! Efter testet så blev de lite kikande i stan. Köpte även en tshirt på Gina. Mycket snügg tyckte jag. Sen åkte jag hem igen. Stannade lite i Grästorp på vägen och handlade. När andreas slutat jobba så skulle han byta spindelleden på bilen. Så jag passade på att åkte till Mamma en sväng , sen vidare till Pappa. så nu sitter jag här och passar på att skriva lite här medans jag väntar på att andreas ska hämta mig.
Fotbollsgalan idag. Jag älskar att kolla på fotbollsgalor. Jag gillar inte fotboll. Men fotbollsgalan samt Idrottsgalan , de är nåt speciellt med de. De tilltalar mig på nåt sett.
Jeje , detta va nog världens onödigaste inlägg , men so what ? De får bli bättre nån annan dag.
Puss.


Uttråkad frida framför dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0