Onsdag.


Ännu en dag som bara rinner bort. Totalt meninglöst att bara va hemma hela tiden. Men min Mamma har vart här lite & åter igen fick hon med mig till Nordpolen. Så idag blev de en köttbullemacka med Kaffe till. Alltid lika gott :) Fick även en liten present av henne , Två små ljuslyckor som hon köpt när hon va på Vara trä. Tack mami ! ♥ Ska snart rycka tag i mig själv och gå och handla lite , Köpa de som andreas glömde igår tex. Jag förstår mig seriöst inte på killar ibland. Han skulle köpa mjölk & margarin för de va slut. När jag kommer hem stod de mjölk & smör i kylskåpet.
" Smör ? Vafan , andreas du skulle ju köpa Margarin! " utbrast jag. Andreas kommentar " Juste ja , Margarin va de ja. Varför köpe jag smör då? " Men sig frånvarande blick. Jadu Babe , de vet bara du. Så nu har vi två stora smörpacket och inget margarin ändå , så får ta och köpa de själv idag då.

Vill föresten flytta igen. Har hittat en ny lägenhet i vara , bara gatan över våran lägenhet nu. Lite onödigt tänker ni ? Ja kanske lite. Men man tjärnar på de. De är en 3a för 2800 i månaden , Plus att de är en insattslägenhet så hyran ligger ungefär på 3400 i månaden. Men då tjärnar vi ändå in 2000 i månaden. Eftersom våran hyra just nu ligger på 5500 i månaden + el. De svider lite i plånboken när jag inte har fast jobb. Tänk och ha en Bostadsrätt , du kan göra va fan du vill med den. Vill du byta kök , gör du de , vill du riva en vägg gör du de. Den kan bli sket snügg ju. Om jag får bestämma d;
Jag tycker iaf att min idé är absolut den bästa , men andreas är lite svår att få med på de. Han tycker inte riktigt som jag. åh jag fattar inte varför ? ;D Mina idéer är ju bäst , Haha.

Jeje , nu blir de affären. Puss !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0