Namy.


Just nu äter jag Gräddglass med smälta Jordgubbar till och Passionsfrukt. yami. Men måste erkänna att bara gräddglassen är godare utan nånting på. Så får nog ta mig en omgång till. Idag har jag gjort väldigt lite. Hungen kom vid 9 tiden , vild som vanligt & sprang omkring som en Idiot. sen la den sig för att vila & jag somnade en stund i soffan. Klockan 1 gick jag på möte hos AF , så då fick andreas röra på fläsket och gå ut med hunden lite. Jag tyckte han behövde de eftersom han vart hemma i två dagar nu , pga av Feber. Synd att de är så förbaskat kallt ute. Annars hade jag tagit mig en mysig kvällspromenad i mörket och bara rensat tankarna lite. Men de är alldeles för kallt för de. Mina kinder blir till is då. Så istället skall jag öva på mitt Core pass här hemma , måste lära in mig de bra & hitta balansen lite bättre för nu går de åt pipsvängen med de. För sen ska jag ha de i Grästorp :) Så jag gör mitt bästa.

Nu gräddglass , sen träna.
Herrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0