Mustache.


Ja herregud vilken kväll. Va där vid 9 ungefär , då va de redan massa med kö. Och de är helt ofattbart att de är KÖ till casa. Men vad gör man inte för ett bra uppträdande? I början va de inte så mycket folk , eftersom dom flesta stod ju faktis i kön & de va ingen liten kö heller efter ett tag. De va de värsta jag sett! Sen va de proppat med folk & de va fruktansvärt varmt. Hela stället kokade i princip. Men de va en helt sjuuk kväll & väldigt roligt, om man hade tagit bort hälften så man iaf kunde röra sig normal utan att behöva bli knufffad eller knuffa någon annan så man kom någonstans. Klockan 1 ställde jag mig i kön för att komma ut , klockan kvart i 2 var jag ute. De va den värsta stunden i mitt liv. Jag avskyr folk som knör sig före & knuffas och de gjordes de rejält där. De va knappt så man fick någon luft så tätt vare. Fyfan! Men efter vart tillplattad i ungefär 40 minuter så va de skönt med frisk luft och få åka hem till sin säng och sova ruset av sig.

Idag har de vart slappt. Kollat film. Warnings tror jag den hette , lite läskig faktis.
och nyss så käkade vi mat. Omelett med jätte god spenatsås till :) så nu är jag jätte mätt , nästan lite illamående. Så de blir krypa ner i soffan med mitt stora fluffiga täcke och kolla lite Tv.
Pussi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0