Lördag.


Än så länge har min Lördag vart lugn. andreas har spenderat sin dag framför tvn och spelat NHL 09. Så jag har fått roa mig med annat under tiden som inte vart så lätt. Men har fått plockat undan massa , målat & filat mina naglar fina , och även lagat mat. Har dessutom laddat ner Saw V , Jag älskar saw filmerna. De är dom bästa skräck filmerna som gjorts. Så i morgon ska jag ligga i soffan med Hun' och kolla på Saw V. För idag hinner vi inte med det. Snart ska vi till Nossebro , kolla Innebanndy match. sen kanske de blir kronan i kväll om min ork och party humör kommer igång. De får vi se ikväll :) Men troligtvis blir de alltid kronan i slutspurten.
Ha en ÿberbar Lördag. herrå!

Kommentarer
Postat av: bea

hehe va bra. Ja snart kommer nog 13 ut också . Vart brukar du ladda ner ifrån ? Piratebay.org får alltid ut före Tankafett iaf . Fast då är det ju ingen svensk text. Men det kvittar för de är så jävla bra ^^

2008-12-01 @ 07:47:34
URL: http://frualimovic.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha men jag är också otroligt kass på engelska. Jag gick sån där mongo engelska tilloch med^^ men man hänger med ganska bra ändå. Testa så får du se. haha. =)

Ja det går så jävla fort. Jag tänkte att ni har väl också vart tesammans något sånt där, för vi blev ju nästan samtidigt^^

2008-12-01 @ 21:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0