Lite små torka.


Jag har torka. jag vet inte nåt vad jag ska skriva om längre här i bloggen. Så detta inlägg blir väl lite dystert.
Inatt när jag vaknade så tyckte jag att de var väldigt trångt och att jag sov väldigt nära sängkanten. Då va de så att andreas låg på min sänghalva , vi sov liksom som man sover i en 90 säng. Jag frågade andreas varför han sover på min sida. och han svarade ; Jag ville bara sova nära dig. Jag drömmer läskigt. Sötjävel , Du är bäst älski! Sen somnade jag om lika fort igen fast de va trångt och väldigt varmt. Sen vaknade jag av att Pappa ringde och väckte mig. Pratade med han en stund med min morgon trötta röst , sen va de dax att gå upp. Så har precis druckit varm Oboy och varm macka med smält ost. Ska snart försöka ta tag i storstädningen & adventpyntet. Sätta upp mina nya gardiner jag köpte igår , sweet.

Jeje , ska ni göra i helgen då ?
Fast varför frågar jag egentligen. Ibland undrar jag om någon ens läser min blogg.


Kommentarer
Postat av: Janika

Jag läser :D Jag ska till göteborg och shoppai helgen :) vad ska du göra?

2008-11-28 @ 21:56:46
Postat av: bea

Jag läser din blogg vety ;D höhö igår blev det idol , idag blir det nog filmkväll . :P & det stämmer, avsnitt 11 på one tree hill va kasst ;D Men nummer 12 e bra ;D

2008-11-29 @ 16:27:06
URL: http://frualimmovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0