Länktan.


Idag har jag inte gjort speciellt mycket faktis. Åt frukost , Gröt & apelsin Juice. Som alltid till frulle , Brabra för då är man inte så hungrig efter frukosten. Inte hungrig , inget små ätande. Va de fler som kunde räkna ut de eller va jag bara smart? Smart låter bra q; Sen blev de en promenad ute i solen , så skönt när solen lyser fast man blir iskall på kinderna. Fick rensat hjärnan lite. Så när jag kom hem , ringde jag två jobb. Men ingen av dom hade något för tillfället , & de är liksom nu jag behöver pengar. Vet ju inte när jag får börja på Berendsen igen eftersom de är lågsäsong där nu. Så om jag inte får jobba nåt nu i November blir de tajt om pengar i December. Skitskitskit säger jag bara. Men bara att hålla huvudet högt & aldrig sluta hoppas eller ge upp så fixar sig nog de med tillslut. Än så länge har jag ju faktis inte fått svar på Personligassistent ansökningarna och jag har lite mer ställen att testa att ringa till. Men man börjar faktis känna sig lite värdelös.
Men nog om de. Efter allt detta jobbringande så lagade jag lite mat , sen åkte jag och tränade lite Pump idag också. & nu är jag hemma , har precis drukit en smootie :) Gottit.

Ge mig pengar , Jag vill ha kläääääder. Massa kläder , massa saker.
Kommit in i en period nu då jag vill ha ALLT , känna på allt , äga allt.
åååh :'(




Ge mig , tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0