Kort updt om Lördag.


Idag har jag kollat hockey , sverige - Tjeckien. åh de gick ju som de gick , åt helvete !
Sen åkte jag och Hun till trollhättan en sväng , kikade lite och så. Men köpte faktis ingenting denna gången heller. Hurra till mig. Jag är fruktansvärt duktig ibland :) Sen blev de Donken , För både Jag och andreas är alldeles för lata för att laga mat , speciellt på helgerna. Donald är gott , men efteråt känner man sig fruktansvärt tjock & allmänt äklig. Så jag fatar inte varför man faktis är sugen på de ibland , när man vet hur illa man mår efteråt. Sen när jag kom hem va jag jätte trött , så la oss i soffan en stund. Kollade lite på Pearl Harbor. Fruktansvärt bra film , Lipar alltid lika mycket i slutet när han dör. Åh , Fan vad jag är känslig. Men den är så bra ju. Sen drog andreas till Mattias där Oscar & Linus också var. Så jag följde med en stund. Bättre än att sitta hemma själv i mörkret. Tjöta lite , lyssnade musik & kollade tv. Kom hem för en stund sedan & nu blir de läggdax , Jobba i morgon. Börjar klockan 7 , uh. Så de är nog bäst att sova lite nu.
Natti <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0