Jag har dom bästa.


Min kväll har bestått av Tacos , mums. Finns nog inget godare , såna fall måste de va nåt alldeles extra. Sen blev de Innebanndy. Andreas och hans lag vann igen. Bra gjort , med bara en avbrytare mot ett fult lag. Sen hann vi även kolla på en match till. sen blev de lite mycket , eftersom matcherna är 2x20. När vi kom hem kollade jag på de sista av Idol & käkade lite godis såklart d; Så nu sitter jag här , Lyssnar på Leona Lewis. Babe är hos Oscar , som vanligt på en fredagkväll. Men blir sängdax ganska tidigt idag ändå eftersom jag skall till Göteborg i morgon med Mariella. Tåget går 09.42. Ska jag åka tåg? De har jag nog inte gjort på två år. senast va när jag åkte till säffle & de är snart två år sedan nu. De är mysigt med tåg.

Så en hel dag med Mariella i Göteborg i morgon , sedan björn Rosenström.
Super helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0