Jag är lite rund om magen , Faktis!

... mh och jag lyckades inte hålla mitt GI i mer än TVÅ veckor. Skandal!
Men nog om de. Finns de nåt mer underbart än doften av ny tvättad tvätt i hela lägenheten? Tror inte de va. och jag som nästan häller i halva flaskan sköljmedel också , så de lukar ännu godare än vad de hade gjort :) Mm-mh.
Andreas va hemma i ungefär , 15 minuter förut. Under den tiden duschade han & sa några ord innan han åkte i väg igen. han skulle till Göteborg idag med Mattias och kolla Frölunda-Timrå. åh Frida får va hemma :( Bläu. Men de är OK. Köpte en räksallad nyss & massa mer klementiner. JAG ÄLSKAR KLEMENTINER , Jag avgudar klementiner! Gosch. Så nu har jag allt gottat till de för mig , Namy :)

Jag länktar till Lördag.
Lördag = Med köpa Löshår , förhoppningsvis. Även Björn Rosenström <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0