Inte så lyckat.


Sjuk igen. Kände igår kväll hur jäkla ont i halsen jag började få. Bränande halsont , sen nös jag några gånger på streck. så vips så va man förkyld igen. Så idag har sovit i stort sett hela dagen. De är skönt att sova när man har feber. Man sover jäkligt skönt då faktis. Min mamma va även här en stund och hälsade på. Hon är bra hon. Hon dammsög & tvättade mina golv , Hon tyckte nog att vi hade lite stökigt. Men de har vi faktis inte. De är bara väldigt tråkigt att ta tag i städningen lite oftare. När hon åkt , La jag mig åter igen i sägen och sov tills Babe kom hem. Sen lagade jag lite mat. Simpel mat idag. Köttbullar , Prinskorv & pommes. Snart ska vi åka till Tumleberg , då ska jag krypa ner i deras soffa och sova lite smått när andreas kollar Hockey.

Åh , jag som ville va pigg & fräch i helgen. De gick ju åt helvete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0