In the town.


Trollhättan idag med Lisa :) Bestämmde att vi skulle träffas vid 12 ungefär vid Måg. Lisa skulle träffa Serafina och hämta lite grejer , då passade vi även på att träffa våran gamla lärare Karin :) & hon blev lika glad som alltid att se oss. Pratade med henne en bra stund om vad vi gör osv. Och tycker absolut att vi ska höra av oss oftare , så de tänker jag göra då. Fick även med mig min fotobok hem , Dom hade tänk slänga den. så kommer jag räddaren i nöden och får den precis i tid. Roligt att ha sådär :) Sen åkte vi till Stan , där vi satte oss på Espresso House och köpte varsin kladdkaka med Vatten till. Någon måtta får de ju va på de. Kladdkakan va dunder god , bara smälte i munnen. Efter vi vilat magen lite och snacka om allt mellan himel och jord så blev de kik i affärena. Testade lite kläder som jag absolut vill ja men jag köpte inget , Jag är riktigt stolt , De är inte ofta jag kan hålla mig från att köpa ett klädesplag eller bara en liten liten grej. Men icke då , inte idag :) , Får nog köpas på Lördag ist då jag ska åka ut till överby med Hun. Så 30 kronor gick åt på hela dagen , Phu!
De va trevligt att träffa dig Lisa , alltid lika kul att prata med dig.


Idag är de slättatorsda´g i Vara. Vilket betyder att alla affärer är öppna till klockan 9 ikväll. Så sen blir de en tripp mörkret och kolla alla mysiga affärer. Love it ! Kanske får mig ett kap då , eftersom alla affärer alltid rear ut nånting.
Take care , Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0