I want you soul.


Hej. Seg morgon , väldigt segt morgon. Gick upp för ett tag sen , Käkade lite Havregrynsgröt med äpplemos till. Sen har jag bara gått omkring i lägenheten och tänkt på vad jag ska göra. Dammsuga ? Plocka ur diskenmaskinen ? Gå till affären ? osv. Men jag har verkligen inte lust till nånting just nu. Vill bara att klockan skall bli 2 för då kommer Papi och hämtar mig så bar de av till Ullared. Underbart! älskar att gå omkring där och bara kolla på allting. Men de slutar alltid med att man har en hel vagn full tillslut , Fast man inte behövde något speciellt. Men idag blir de fokus på Julklappar.

Föresten så ska jag på Arbetsinterljuv på Måndag i trollhättan.
Jag är nervös redan nu. Man måste ju va klipsk i Huvudet och tänka smart , svara smart i form av just de dom vill höra i från en. & jag är väldigt svag på den fronten. Just när de gäller. Sen efteråt kommer allt. Men jag ska göra mitt bästa.

Ska ta och plocka ur diskmaskinen nu , så jag får gjort nåt iaf :)
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0