Gräddglass.


åh , GI tar död på mig. Jag klarar de inte , Inte fullt ut iaf. Äkta gamaldags gräddglass , hur gott är inte de då ? Så GI släng dig i väggen. Ibland iaf :) Även denna dagen är seg , skall ringa runt lite snart och kolla lite jobb. Hoppas de finns en liten chans nånstans iaf. Sen blir de laga Lasagne till Babe , Hoppas han är sugen på de idag , men han brukar ju gilla de. Så ska göra extra mycket idag , så kanske jag med kan smaka fast med lite mer sallad & morötter på min tallrik dåda. Sen ikväll blir de simma med Mariella. Fick hem ett flygblad från Allébadet , och där på stod de att om man simmar i 1 timme så gör man av med 500 kalorier & jag nappade direkt. Så Ikväll blir de simma + bastu. Wunderful !

Men nu ska jag ta tag i mitt liv & ringa , Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0