Godmorgon Fredag.


Sovit en stund nu i soffan med en hund liggandes under soffan. Tydligen är de skönt att ligga där under , mörkt iaf :)
Men Alma kommer vid ett idag ungefär och hämtar vovven så de blir lugnt sen. Annars så ser min Fredag lugn ut än sålänge. Kanske följer med till Nossebro ikväll och kollar Innebanndy match. De är de bästa med hösten , att innebanndyn drar igång i höst mörkret. Så man är inte helt syssellös på kvällarna.

- Föresten. Min mamma ska öppna ett gym i Grästorp. Så hon sa till mig att jag skulle fråga lite folk som bor i Grästorp eller runt här omkring om någon vill leda dansgrupper till Funky Kids. små barn eller göra en egen dans till lite äldre. Så jag frågar här då , kanske nån som läser de iaf :) Någon som är intresserad av de? Hör av er isf , så meddelar jag min Mamma. Vet en så länge , Natalie. Om du fortfarande är intresserad då ? d;
Men de blir nog bra. De kommer ju inte öppnas fören efter nyår så.



Nu blir de promenix i regner , uh.

Kommentarer
Postat av: natalie [MD]

jajjemen, det är jag ;P

2008-11-14 @ 18:58:47
URL: http://makingdifference.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0