God morgon världen.


Inatt sov jag sammanlagt 1 timme. Efter jag skrev i bloggen igår , så gick jag och la mig. Kunde absolut inte somna. Har jätte svårt för att sova när andreas inte är hemma. Vaknar stup i kvarten & så håller de på hela tiden. Klockan halv 3 hade andreas fortfarande inte kommit hem. Va cp orolig och undrade när han skulle komma och inga pengar på Mobilen hade jag heller. Panik! Men sen kom hem äntligen , med 800 spänn. Som han vunnit på black jack inne på kronan :) Gosch. Vad du är bra. Sen blev de som de blev , och de ledde till att jag inte somnade fören halv 5 ungefär. Kl 6 ringde klockan och jag va allmänt förvirrad och ögonen satt ihop som klister. Men upp kom jag , men de tog några timmar innan jag vaknat till på jobbet. 3 koppar kaffe & uppspärrade ögon räddade min dag. När jag väl slutat och hämtat andreas , gick jag och la mig i sängen igen och sov några timmar. De va dom bästa timmarna i mitt liv.
Snart är de karjala cup , sen hem till andreas father & senare vidare till min :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0