Give me Friday.


Jag länkar faktis lite till Fredag , då ska jag nämligen sätta upp Julstjärnorna i fönstrena , samt byta till julgardiner och sätta upp lite annat julpynt som nya ljuslyckor tex. Så blir de lite 1a advent mys här hemma. Fredag är liksom max dagen för att sätta upp grejer för 1a advent tycker jag. Folk har redan börjat nu , men de förstör helheten i de hela lite tycker jag. De är ju trots allt inte fören på söndag. På fredag ska jag även bjuda hem Mariella hit. Sjukt sugen på en glögg kväll med nåt gott tilltugg samt kolla på Idol. Hun' ska ju bort på fredag , så passar ju perfekt med en mysighemmakväll :)

Idag annars så har Mamma vart här. Fick ett par Julgardiner. Sen gick vi ut och kollade lite i affärena & tog oss en fika på Vara bagarn. Capputcino + Baguett blev de idag.
One tree hill , har jag även kollat på. Fast avsnitt 11 , va riktigt tråkigt faktis. Såg bara Lucas dröm i stortsätt , som utspelade sig på 70 talet typ. Missnöjd!



Ha de underbart , Pussi F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0