De är vitt på gatorna.


I morse fick jag mig en chock när jag gick upp. De va väldigt ljust inne i lägenheten och ute va de alldeles vitt!
Massa snö ute och de bara fortsätter att snöa hela tiden. Nu har jag tillomed julkänsla inom mig, underbart! Typiskt bara att jag inte har några vinterskor. har bara trasiga tyg skor och kalla stövlar som man halkar med hela tiden. Skit också. De får va med på min önskelista helt enkelt. Världens goaste vinterskor. Vore nått.
Förut knallade jag mig ut till affären. Köpte mig Lussekatter & Oboy även lite annat stuff. Så nu sitter jag här och dricker varm Oboy och äter lussekatter. Lussekatter & Klementiner , de är de bästa som finns fram till Jul.
Jaja , ska ringa lite samtal nu. Herrå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0