äntligen Fredag.


Fredag underbara Fredag. Men just nu känns mina fredagar som en måndag eller en Torsdag , Jag känner liksom ingen skillnad. Jag har ju helg hela tiden för tillfället. Och jag spyr på skiten snart. Än så länge är jag på topp , men jag känner hur man dalar neråt , Trött , hängig & allmänt tom i huvudet. Men jag ska inte hänga läpp för de (:
Idag har jag vart hos min Papi och hälsat på lite , skrev ut lite papper osv. Sen när jag kom hem , stod maten på bordet. Underbart! Köttfärssås och spagetthi idag , Gottit ! Sen så åkte jag med till Nossebro för andreas skulle spela Innebanndy match. Gick riktigt bra , dom vann med 9-3 tror jag. Men matchen efteråt va ändå roligast. Helt cp va dom , haha. Och i slutet blev de straffat i ungefär 10 minuter. Ingen satte någon , efter 15 straffar blev de tillslut ett mål. Lite underhållande d;
Så nu sitter jag här , Andreas drog till Oscar en sväng och jag hade ingen lust att följa med. Så sitter och tjötar lite med Camilla på msn , som va evighetersen jag pratade med sist. Miss ya.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0