Your Winter.


Kan inte jag få en sån dära. Plötsligt händer de upplevelse. Drömt om triss 3 nätter i rad nu. Att jag har haft tur och vunnit massa med pengar. Idag köpte jag en triss och still dream baby. Jag vann inte ett skit. Jag hade hoppats på lite iaf , Kanske 50 spänn iaf så jag kunde köpt mig en ny. Men inte ens de. Jag är väldigt ekonomisk beroende just nu. Att man kan sjunka in i såna djupa tankar och falla så djupt ner i sig själv genom att inte ha pengar eller jobb. Om man inte har dom dära pengarna , Ja då kan man inte göra nåt eller bo lyckligt heller allt handlar bara om hur man skall klara denna månaden och vad man ska göra nästa. Sorligt , men de är faktis sanningen. Men jag ber till Gud att ett mirakel skall komma snart och jag får ett Ja , du fick de. De hade förgyllat min dag. Men jag ger inte upp. Jag ger aldrig upp. Efter nyår , som alla säger. Ja , jag hoppas på de då. 2009 , bra start på de nya året? Jag hoppas med all min tro.

- Fy vilket dyster inlägg. Men mitt huvud är tjockt med tankar som löper maraton där inne och tynger ner allt.
Blir nog bättre i morgon :)

Snart ska vi till Tumleberg. Kolla hockey and so. Lite andra tankar , alltid bra.
Over and out.

Kommentarer
Postat av: bea

hehe ja de skadar ju inte att testa. hänger du inte med på allt, så kan du ju alltid ladda ner på tankafett senare & se om ;D hehe ja. de funkar fint mellan er ?

2008-12-03 @ 01:34:14
URL: http://frualimovic.blogg.se/
Postat av: bea

hehe okey, noe de tur man inte tröttnar. Va bra att de är fint mellan er =) hehe ja de går bra här med, bio är alltid skoj att gå på ;) Speciellt när man hittar fram. haha

2008-12-03 @ 19:45:56
URL: http://frualimovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0