work time.


Käkat en Panpizza nyss , De va min middag idag och lite Julmust till. Men ska snart kila i väg till jobbet , och där äter vi även i kväll om man vill tms med dom gamla. Så om de är nåt gott kan jag inte stå emot , Men dom får alltid god mat.
är ju inte allt för sugen på att jobba idag , hoppas min kväll går fort.

Igår va jag föresten ute och gick en lång promenad med Mariella på kvällen. I 1timme och 20min ungefär. De va jäkligt gött att få röra på sig lite. Men lite små kallt och svin halt , så man fick ta de försiktigt.

Ge mig Lördag. Då ska jag och Hun' åka ut och handla Julklappar.
Roligt inlägg jag gjorde kände jag , men orkar inte skriva mer nu.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0