Julafton + klämdagarna.


Nu va de väldigt längesedan jag skrev. Men har varken haft ork eller riktigt med tid.
Julafton va toppen. Åkte till Göteborg till min moster för att fira jul , och min släckt är bäst så då kan man ju inte ha en dålig Julafton. Började som vanligt med lite Glögg , sen Kalle som jag kanppt kollade på och sen blev de mat och tillslut julklapparna. Blev nöjd med mina Julklappar , Speciellt min snygga klocka jag fick av Papi och 1000 pix på Gina. Resten va också bra och behövligt! Fram emot 8 tiden åkte vi hemåt och jag fick köra hem i från Göteborg. Men de gick bra , eller klart de går bra när de knappt är några bilar ute , annars hade nog stressen krypit fram.
När vi va hemma lämnade jag av Pappa och åkte vidare hem till Hun' där jag blev väl bemött och fick åter igen en Julklapp av Käthe och Christer , Tack! Ett strykjärn va de. Så nu kan jag strycka hela dagarna långa , äntligen. När vi vart där en stund med andreas nära och kära så åkte vi också hemåt till Vara och kollade och pysslade med alla Julklappar man fått :)

Juldagen ;
andreas och jag åkte hem till Pappa för att äta återigen lite till med Farbror och Kusiner. Mkt trevligt!
Sen blev de kronan för våran del. Som inte alls va någon hitt. För mycket folk , för mycket kö , för mycket knuffande.
Så jag blev spiknykter efter kön. Och gick ut redan vid 1 ungefär ! Vilken tur att dom säljer hamburgare , annars hade jag nog dött av svält. Sen gick jag hemåt när jag höll på att frysa fast i marken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0