Jordin Sparks - Tattoo

... Jag är helt fast i den låten. Så sjukt bra låt :) Lyssna och njut.

Vart i Trollhättan idag då med Andreas , Oscar och Challe. Åkte vid halv 10 i morse , så var där ganska tidigt. Skönt de , för senare blev de en massa folk. Darin va ju där idag , så hälften va väl där för att kolla på han också. Fick köpt mig lite smått och gott. Julklapp till Pappa och en till andreas. Sen fick jag ju även köpt lite till mig själv också. De var jag värd tyckte jag. Så länge sen jag var ute och handlade och köpte mig nåt. Så köpte ett riktigt silver shampoo denna gången. Dom sa att de var de bästa , Tyckte dom iaf. Så då litar jag väl på de :) Sen blev de bara en lång T-shirt med. När vi var klara blev de Donken , sen snabbt hem. andreas bytte kläder etc. Sen vidare till Nossebro , Lämnade Hun' hos Daniel som skulle ha förfest innan deras Firmafest med Jobbet. Sen åkte jag till Mamma och vi bakade Lussekatter i stora lass. Gott ! Så nu är jag så där rund om magen som man blir när man ätit för mkt som jag gjort. Men vad gör man inte för ny bakade Lussekatter :)
Efter en bra stund hos Mami åkte jag och hälsade på Pappa och gav han lite Lussekatter och kollade på hallen han tapetserat om precis. Riktigt ljust och snyggt!



- Shampoo't jag köpte mig.

Nu är jag hemma och funderar på vad jag ska göra med min Lördag kväll.
Va hemma och ta mig en dusch och kolla film , eller gå till kronan ändå ? Fast jag har inte pengar till de egentligen , eller snygga kläder att ha på mig , Plus att jag känner mig inte Partyfin idag.
Jag tror jag tänker lite för mkt ibland på lite för mkt.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0