JAG VILL !


Jag vill faktis åka till Maldiverna. De är min dröm , de har vart min dröm sen jag va bebis. Okej , Nu ljög jag lite. Men ända sen jag såg alla underbara bilder där i från och hörde allt bra om stället. Nångång SKA jag åka dit. Om jag så måste sälja allt jag äger och har eller spara i ett x antal månader för att ha råd. Men eftersom jag ska dö när jag är sisådär 100år så har jag ju faktis , 80år kvar att förverkla min dröm.
Dedu ,



I dom små hyddorna mitt ute i vattnet , där ska jag bo en dag.




Där vill jag gå , och där ska jag också ta mina sista andetag. Hallelulija.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fyfan vad vacker det är där då .

vi tar sista minuten och reser ditt ? inga problem bara ta med shorts så är allt fixat ^^

2008-12-28 @ 17:43:12
Postat av: Frida ..

Haha ja , de låter bra de d;

Call me när du bokat resan då och fixat shortsen ?

2008-12-28 @ 19:45:25
URL: http://sitruslime.blogg.se/
Postat av: zerki

så nu har jag fixat allt , vi åker imorgon kl 7 på kvällen , fixa även lite strumpor till dig som du kan ha .

2008-12-29 @ 19:41:00
Postat av: Frida ..

Jaså de va du som skrev. Inte vara anonym , fyfy!

haha ah , men de är bra de. Då får jag inte sant mellan tårna som tur är ^^

2009-01-01 @ 15:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0