I can walk on water.


Har precis cyklat till andreas jobb i motvind och små regn. Greaahj!  Sen när jag väl va framme , så upptäckte jag att grinden va stängd där jag brukar cykla in. Så då fick jag cykla runt hela skiten. Trött och varm som jag va så , svärde jag några gånger dom fulaste ord jag kan för mig själv sen va allt över. Sen tog jag bilen och åkte hemåt igen. Och nu sitter jag här. Väntar på att klockan skall bli halv 4 så jag kan åka till Grästorp. Jag och Natalie ska hjälpa mamma idag och få folk att teckan gymkort. Så varför inte ta och komma idag och teckna ett ? Du behöver träna lite.
Gött sen när de öppnar då kan jag träna massa sen. Helt gratis :) HejaHeja. Plus jobba lite i Receptionen då , men de är skoj att se svettit folk.
Jag ska bli BEFF sen. Oja , Lätt att jag ska bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0