Feeling good.


Sitter just nu och lyssnar på The sounds - Song whit a mission. Den blir man glad av , för någon stund glömmer man alla bekymmer man har och känner sig posetiv. Snart skall jag gå och tvätta , har tvätttid klockan två. Men de va någon innan mig så kan ju inte gå dit lite innan som jag brukar göra annars. Sen ska jag gå och handla lite , vad ska man äta till middag idag rå ? Samma problem varje dag. Allt hade nog vart bättre om man hade en assisten hemma som gjorde allt. Eller Mamma och Pappa går ju också bra. Serverad mat varje dag. De va goa tider :) haha.

Är förövrigt glad för att allt börjar rulla på nu. Fått reda på att jag skall jobba massa framöver nu innan Jul iaf.
Tack! Jag börjar verkligen bli trött på att vara hemma. Men kommer nog sakna mina långa sovmorgon , De är ju de bästa som finns att ligga och sova länge, länge på morgonen. Men heja , inkomst igen.

Skall ta tag i tvätten nu. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0