Faddergalan.


Blev en hemmakväll idag , alldeles för trött för utgång. Kronan får bli nästa helg då de är Sex and the city kväll. Blir nog roligt!
Kollat på Faddergalan ist. Och jag blir berörd och arg, Fäller alltid några tårar när jag kollar på Barn/ utsatta människor som utsätts för allt hemst. Man tänker till riktigt ordentliget , Man tänker i dom banorna man inte brukar tänka annars. Jag vill bli Fadder och de ska jag bli med! De lovar jag. Om jag fick chansen och kunde skulle jag inte tveka en sekund att ta hem massa barn hem till mig , Helst alla barn , så alla barn får en chans till en bra uppväxt. De är min önskan ,

använde silver shampoo't förut och de va riktigt bra. Efter bara en tvätt ser man faktis lite skillnad. De brukar man inte göra efter 1 gång , men de gjorde man faktis nu :) Pürfekt!

Nu blir de sängen igen.
Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0