Ekseeeem.


Jag hatar mina Eksem. De ploppar upp lite över allt på vintern för min hud är extrem känslig eller nåt. Jag har runt munnen som aldrig försvinner , Jätte snyggt! Jag har på halsen och jag har på handleden. Handleden är värst. Vaknar på nätterna av att jag ligger och kliar tills de rinner blod. och INGEN jävla salva hjälper. åååååååååååh , Bajsbajs.

Idag har jag inte gjort nåt än så länge. Suttit vid datorn och segat typ. Pratat lite med Pappa. Han har vart och huggt ner en gran till mig och andreas. Väldigt snällt , slipper köpa en då :) Men börjar fundera på att skita i gran. Vrf ska vi ha de egentligen ? Vist de är mysigt och man får mer Julkänsla. Men ska ju faktis inte ens va hemma på Jul. Men Jeje.
Va i affären förut , köpte lite hårfärg och Lax. Riktigt sugen på Lax så va och köpte de förut som vi kan äta till middag. M-mh.

Nu ska jag föna håret , Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0