Dan före dopparedan.


Idag har jag inte hunnit med så mycket. Vacknade vid halv 10 , då andreas väckte mig när han kom hem. Men jag ville inte gå upp. Så jag somnade om och vaknade halv 12 .. I våran lägenhet finns de bara två saker att göra. Sova eller sitta vid datorn. & eftersom andreas satt vid datorn fick jag sova! Ok , tv finns också. Men tv är inte min grej. Speciellt när man bara har 1 , 2 , 4 , 6. Yes , vi har stora utbud här.
Ska åka och jobba strax , men först hem till Pappa och lämna lite saker jag lånade igår. Jag är inte sugen på att jobba idag , men vad ska jag göra hemma ? Här ruttnar jag bara bort och sover ihjäl mig typ. Så lika bra att tjäna några slantar ist.

Kommer förmodligen inte va inne i morgon , eftersom jag ska åka tidigt osv.
Så , God Jul allesammans. Hoppas ni får riktigt bra packet och en bra kväll i morgon.
Kiss&hugs Frida.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0