Big , Bigger , Biggest.


Fan Fan Fan. Jag som ville jobba idag , varför ska de va såna stora problem jämt. Fan att jag inte har någon egen bil då. Skulle börjar kvart över 3 till kvart i 10 idag. Big money faktis. Men de sket sig. andreas slutar klockan 4 idag. och även om jag hade fått börja senare så hade jag inte kommit hem , för andreas ska ha innebanndy match idag , sen ska han vidare till Lidköping. Så att tjäna några pengar idag de gick ju åt skogen. Men som tur är så ska jag jobba i morgon. 17-22 dock. Men blir ju en liten slant av de också. De va väl intressant att veta detta? kanske inte.

Ska ni göra idag då ? Själv ska man väl sörja ett tag till. sen ska jag kolla på Innebanndy , sen Idol. Blir en lugn fredag idag också.  Lördag , Jobba. Då blir de tyvärr inget Göteborg med andreas päron. Men pengar överväger lite mer!
Ha de gött , Nu ska jag ta mig en lång dusch. Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0