All I want is you.


Hej. Gick upp för ett tag sen. Vaknade av att de plingade på dörren och jag trodde att mitt hjärta skulle hoppa ur av chock. Men trött som jag va så orkade jag inte rusa upp de första jag gör på morgonen och öppna en dörr som jag inte vet vem som står bakom. Men de va bara ett pling. Så de va säkert inget viktigt d;
Idag har jag och min underbaraste vart tsm i 2 år <3 Så senare i kväll skall vi åka och äta på Thairesturang och sen mysa till film eller nåt här hemma , Bara va med varandra liksom lite extra. Haha! Tiden går så fruktansvärt fort , kan inte fatta att de var två år sedan redan jag va hemma hos andreas första gången. och sen tillbringat 2 år tsm , vad har vi gjort ? De är en bra fråga. Jeje , nu ska jag gå och kolla tvätt tid och sen ta mig en dusch. Puss.


Kommentarer
Postat av: bea

sötnosar:D

2008-12-09 @ 20:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0