Alingsås.


Kom hem i från Alingsås för en liten stund sen. Vart där med Pappa idag och julhandlat lite. Kollade även de nya köpcentet som öppnat som jag inte hade vart i än. Va helt okej , de va dom vanliga affärena som finns nästan över allt i alla köpcenter d; så de va ju ingen Wow precis. Hittade inget speciellt heller. Va mest ute efter en julklapp till Hun' men de är svårt , när man inte riktigt vet vad han vill ha. Tips på julklapp till ens pojkvänn ? Sen tog vi oss en fika på ett jätte mysigt café. Jag tog en kladdkaka såklart , yami. De va längesen och väldigt gott ! Efter en lång fika pause blev de lite mer affärer , sen åkte vi hemåt. Och passade på att åka till colorex här i Vara när pappa ändå skulle släppa av mig. Kikade på lite tapeter osv. För pappa ska nämligen tapetsera om i hallen hemma hos han. Blir nog skitsnöggt när de är klart :)

Nu väntar jag på att älskligen ska komma hem , så vi kan laga mat sen. Vrååålhungrig!
Ha de underbart , Puss.


- Old pics.

Kommentarer
Postat av: linnda

just det ja det va din mamma som ska öppna gymmet:D fan vad kul.. vart ska det öppna?:D

2008-12-04 @ 17:36:34
URL: http://linndy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0