2008 ´


De har vart ett händelsrikt år. Med motgångar och medgångar. Men alldra mest ett toppen år! Lite kortfattat med lite bilder. Men känslorna till alla händelser går ej att förklara , måste upplevas!


Nått underbart jag och Hun gjorde va att vi åkte till Turkiet , den bästa veckan i hela mitt liv. Oförglömlig resa!


Jag låg hemma och pressade som fan innan studenten. Skolkade tillomed vissa dagar bara för att få sola lite d; Tönt jag vet , men lite färg fick jag men kunde fått ännu mer om vi bara hade bott i ett varmare land. Phurr ,


Vi tog studenten. Helt jävla underbart , Bästa och roligaste dagen i mitt liv.
Kan inte bli bättre med en toppen klass heller ?



Balen. också en oförglömlig kväll !



Vi drog till smögen på midsommar. De va en hejdundrans kväll med mycket skratt och dans på badens golv.
Tillslut hamnade vi 5 pers i ett 3 mannatält. De va trångt och man va sådär riktigt snygg och seg när man vaknade.


De bästa utav allt var att jag lämnade mina rötter i Nossebro och flyttade till en mega snygg lägenhet i Vara med älskligen. Och jag ångrar inte en sekund. Jag skulle kunna slå ro här och bo här för alltid. Tråkigt , men sant.


Jag blev blond igen efter mycket slit och blekning. Men jag är född blond , då ska jag dö blond.

Åh nu orkar jag varken lägga in mer bilder eller skriva mer. För jag måste göra i ordning mig för i kväll och fortsätta smutta på min cider. Får berätta mer i morgon eller när jag har fått tillbaka orken.
GOTT NYTT ÅR PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0